Friday 20 July 2012

Hello i'm Lilly

Hi!

My name is Lilly and I'm 20yo. I live and study in Warsaw, Poland. I'm taking my first steps as erotic model and I'm still kind of shy, but I love doing this and I feel more and more freely in front of a camera. I'm a typical young girl, maybe a little more open than my friends. I'm watching a lot of movies and I like good food.
I am very excited to share myself with you and I hope you'll let me know if you like my pics. I will try reply to all your emails.
Greetings from cold and windy Poland, xxx

Witajcie,

Jestem Lilly, początkująca fotomodelka z Warszawy. Mam 20 lat i stawiam właśnie swoje pierwsze kroki w fotografii erotycznej. Jak zapewne zauważycie na moich zdjęciach jestem jeszcze dość nieśmiała jednak powoli oswajam się z obiektywem. Mam nadzieję, że pozowanie będzie mi iść coraz lepiej i spodobają się Wam moje zdjęcia.
Tego bloga z uwagi na charakter branży będę prowadzić przede wszystkim po angielsku jednak nie pominę moich polskich znajomych i będę tu również umieszczać informacje po polsku.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

No comments:

Post a Comment